منوي استقلال

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال سرور پرسپولیسه " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
3ستاره فوتبال آسیا
استقلال قهرمان
ورودپرسپولیسی هاممنوعععععععع
عاشق استقلال وبارسلونا
تازه ترین خبرهای هالیوود و هرچی که تو بخوای
دلم گرفته
استقلال یعنی حجازی ومجیدی
وبلاگ استقلالی ها
عاشقان فرهادمجیدی
عاشق دلشکسته
عاشق استقلال
فرهادمجیدی
اس ام اس طلا
اینجاهمه چی درهمه
علمی تفریحی
شاه ماهی
گوران یرکوویچ
استقلال=بهترین تیم ایران
آرش آقای گل
استقلال دریای عشق
دودقیقه واسه خودم
رویای خیس
عشق آتشین
فقط بازیگروخواننده
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


عکس عشقم وداداشش

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 23 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 21:27

عکس استقلالی

f

f

f

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 12:23 ادامه »»

کی آبیه کی قرمز؟

کامبیز دیرباز.............................................پرسپولیسی

پژمان بازغی..............................................پرسپولیسی

نیکی کریمی..............................................پرسپولیسی

پوریا پورسرخ...............................................استقلالی

نیما شاهرخ شاهی.....................................استقلالی

سیاوش خیرابی.........................................استقلالی

شاهرخ استخری.......................................استقلالی

امیر جعفری..............................................استقلالی

یوسف تیموری..........................................استقلالی

بهرام رادان...............................................استقلالی

محمد رضا گلزار......................................استقلالی

بابک جهانبخش........................................استقلالی

داودرشیدی............................................پرسپولیسی

سعید راد.................................................پرسپولیسی

ایرج نوذری.............................................پرسپولیسی

سیروس الوند..........................................پرسپولیسی

مسعود کیمیایی.......................................پرسپولیسی

پرستو گلستانی........................................پرسپولیسی

مهدی کرم پور..........................................پرسپولیسی

احمد رضا احمدی........................................استقلالی

جعفر دهقان................................................استقلالی

پرویز فلاحی پور.......................................پرسپولیسی

لیلا موسوی.............................................پرسپولیسی

محسن افشانی.....................................پرسپولیسی

داریوش ارجمند...........................................استقلالی

انوشیروان ارجمند.......................................استقلالی

برزو ارجمند............................................استقلالی

مجید صالحی.........................................استقلالی

رابعه اسکویی.......................................پرسپولیسی

مهران غفوریان.....................................پرسپولیسی

حسن جوهرچی....................................استقلالی

مهدی ماهانی......................................استقلالی

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 21 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 12:19

منتظرتون هستیم دوستان

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 13:45

سلام به همه ی دوستای گلم.اگردرخواست عکس یاهرچی دیگه داشتین فقط بهم بگین درخدمتم.قربون همتون.

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 1:2

رااااااااااااز

به گزارش ابیته دات کام، انجام سه واکنش سریع از سوی سید مهدی رحمتی در بازی با ذوب آهن نجات بخش تیم امیر قلعه نویی از پذیرش به دومین باخت در لیگ دوازدهم شد.
برای بررسی دقیق‌تر نوع و نحوه تمرینات دروازه بان اول کشورمان با حمید بابازاده، مربی او در تیم استقلال صحبت کردیم.

او هم که به خاطر همین واکنش ها رحمتی را یک استثناء در فوتبال ایران می داند، می‌گوید:« این قبیل واکنش های سریع، همگی ناشی از دستورات مغز است که باعث می شود مهدی بتواند این قبیل توپ های غیر معمول و ناگهانی را مهار کند. در این لحظات تنها عامل موفقیت یک دروازه بان، آمادگی ذهنی و جسمانی اوست که به کمکش می آید.»

بابازاده تمرینات ذهنی و عملی را برای پیشرفت در این کار موثر می داند و می‌افزاید:«آنچه یک گلر را بین ۱۰ دروازه بان متمایز می سازد همین دست واکنش‌هاست که انجام‌شان کار هر کس نیست. چون سایرین، تمریناتی که آن یک دروازه بان انجام می‌دهد را پشت سر نگذاشته‌اند.»

دروازه بان پیشین تیم استقلال مثال روشنی هم زد که: «در رانندگی، اغلب آنهایی کمتر تصادف می‌کنند که سرعت انتقال ذهنی‌شان بالاست و بر فرض با دیدن یک گربه یا کودکی که ناگهان وارد مسیر اتومبیل می‌شود عکس العمل نشان داده و از مهلکه سالم عبور می‌کنند اما آنهایی که این آمادگی ذهنی را ندارند بیشتر اوقات باعث بروز حوادث ناگوار رانندگی می‌شوند.»

وقتی در مورد چگونگی تمرینات رحمتی از مربی دروازه بانان استقلال سوال پرسیدیم، تصریح می‌کند:« ما در حین تمرین همیشه برای دقایقی روی همین موضوع کار می‌کنیم و ترتیبی می‌دهیم که او مجبور شود ظرف یک ثانیه سه توپ را مهار کند. حتی گاهی این تعداد را تا چهار توپ هم افزایش می‌دهیم که مهدی را وادار می کند در یک ثانیه چهار جهت را تشخیص داده و توپ‌ها را دفع کند. به این خاطر است که برابر ذوب آهن هم توانست آن توپ‌های ناگهانی را ببیند و مشت کند.»

یکی دیگر از تمرینات سید مهدی رحمتی که حمید بابازاده به آن اشاره‌ای نکرد اما در تمرینات استقلال با دقیق شدن روی نحوه کار او با رحمتی به آن پی بردیم تمرین «دفع توپ با چشمان بسته» بود که در نوع خود جالب و کم نظیر است.

در واقع در این نوع تمرین خاص، مهدی وقتی درون دروازه می ایستد چشمانش را می‌بندد و یک توپ به سمت او زده می شود. در این زمان چشمان او کاملا بسته است و هنگامی که توپ به کمتر از یک متری او می‌رسد مربی او با ایجاد صدایی خاص به علامت یا مفهوم «حالا وقتشه» به مهدی می‌فهماند که چشمانش را باز کند و این دروازه بان هم در لحظه، چشمش را باز کرده و واکنشی سریع به توپ مقابل صورتش نشان می دهد. این تمرین به اضافه دیگر تمریناتی که رحمتی در این ماه ها پشت سر گذاشته یا می گذارد بیننده را به یاد تمرینات نیروهای تکاوری می اندازد.

در ادامه این گفت‌و‌گو حمید بابازاده می‌گوید: «مهدی پس از مشکلی که در اواخر فصل پیش برای زانویش ایجاد شد(در برخورد غیر عمد پژمان منتظری با رحمتی) مدتی با مصدومیت خفیفش بازی می کرد اما در این مدت و با برطرف شدن کامل آسیب دیدگی اش حالا با آمادگی کامل تمرین می کند و ظرف یک ماه گذشته که به تمرینات استقلال اضافه شد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.»

رحمتی در مصاف سه شنبه شب تیم استقلال با ذوب آهن در اوایل نیمه دوم در کمتر از ۱۰ دقیقه سه شوت ناگهانی و سریع بازیکنان تیم اصفهانی را به شکلی تماشایی دفع کرد تا کارلوس کی روش که در آزادی حضور داشت بابت دروازه بان تیم ملی تحت امرش نفسی راحت بکشد.

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 1:25

مجیدی

مجيدي: آلماني ها جلوي وحيد کم مي آوردند


در تيم ملي بود که با وحيد هم اتاق بودم و درست شب قبل از بازي با کره بود که ديدم وحيد چراغ هاي اتاق را رأس ساعت 9 خاموش کرد .                                                                                                     

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فرهاد مجيدي کاپيتان پيشين و محبوب استقلال که اين روزها با پيشنهادات متفاوتي از سوي تيم هاي ليگ برتر مواجه مي شود در خصوص خداحافظي وحيد هاشميان از دنياي بازيگري و فوتبال در گفتگوي اختصاصي با مجله اينترنتي جهان و ورزش گفت: خداحافظي وحيد از فوتبال خيلي برايم سخت بود و از شنيدن آن شوکه شدم. هرچند احساس مي کنم او همواره بهترين راهها را انتخاب مي کند و قطعاً اين بار نيز شرايط را براي خداحافظي مناسب ديده است اما تصور نمي کردم فوتبال ايران به راحتي موجبات خداحافظي يکي از مهاجمان خوب و کلاسيک خود را فراهم کند .

به نقل از گل وي در خصوص شخصيت وحيد به جهان و ورزش گفت: من بارها با وحيد در اردوها هم اتاق بوده ام و به جرات مي توان گفت وحيد يکي از باشخصيت ترين و بااخلاق ترين فوتباليست هاي ايران که تاکنون ديده ام بود.

شماره هفت محبوب آبي ها در ادامه افزود: شخصاً علاقه مند هستم در صورت امکان با کمال ميل براي بازي خداحافظي او که به نظرم فدراسيون فوتبال و باشگاه پرسپوليس بازي مناسبي در شأن او تدارک خواهند ديد حضور داشته باشم و سهم کوچکي در آن ايفا کنم .

مجيدي با تمجيد از روحيه بالا و اخلاقي هاشميان انضباط را رکن اول اخلاقيات او عنوان کرد و با ذکر دو خاطره صحبت هاي خود را ادامه داد: در تيم ملي بود که با وحيد هم اتاق بودم و درست شب قبل از بازي با کره بود که ديدم وحيد چراغ هاي اتاق را رأس ساعت 9 خاموش کرد و خواستار اين شد که زودتر استراحت کنيم. من هم که ديسيپلين و انضباط وحيد برايم جالب بود بنابر احترام به او شب را زودتر از هميشه به استراحت پرداختم و حتي حاضر نشد تا آخرين اخبار ورزشي را بشنويم و تاکيد داشت شب قبل از بازي زودتر استراحت کنيم و همين بود که فرداي آن شب گل حساس و زيبايي را با تيزهوشي وارد دروازه کره جنوبي کرد .

دومين خاطره ام با وحيد بر مي گردد به زمان حضورم در النصر امارات که براي اردويي در آلمان به بوخوم رفته بوديم. در آنجا من به همراه تعدادي از بازيکنان براي ديدن وحيد و تمرينات بوخوم به آنجا رفتيم.نکته جالب اين بود که تعدادي از بازيکنان و هم تيمي هاي او به نوعي از تمرينات جدي و بازي محکم او ناراضي بودند در حالي که اين سبک بازي و اخلاق وحيد بود که در آن تلاش و جديت حرف اول را مي زد و برايم جالب بود که آلماني ها که خود در نظم و جديت زبانزد هستند در مقابل جديت وحيد کم آورده بودند .

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 1:23

جدید

فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال جهان اقدام به معرفی برترین‌های ماه اخیر میلادی کرده که بر این اساس بارسلونا اسپانیا با ۳۵۶ امتیاز همچنان به عنوان برترین تیم جهان شناخته شده است. تیم‌های یونیورسیداد شیلی با کسب ۳۳۹ امتیاز و رئال مادرید اسپانیا با امتیاز ۲۹۵ در رده دوم و سوم قرار دارند.

در میان تیم‌های باشگاهی ایران، استقلال با ۱۲۰ امتیاز با صعود ۱۵ پله‌ای از رتبه ۱۰۶ به مکان نود و یکم باشگاه‌های جهان رسیده است. سپاهان نیز که در ماه گذشته در رده ۱۱۲ قرار داشت به مکان نود و سوم صعود کرده است.

نکته جالب توجه قرار گرفتن استقلال و سپاهان بالاتر از باشگاه‌های بزرگی مانند لیورپول انگلیس (۹۷) دارنده ۵ عنوان قهرمانی اروپا، رم ایتالیا (۱۵۰)، اشتوتگارت آلمان ( ۱۸۶) و سویای اسپانیا (۲۳۴) است.

پرسپولیس دیگر نماینده ایران با ۷۵ امتیاز از رتبه ۲۹۱ به رده ۲۷۳ صعود کرده است.

در میان تیم‌های آسیایی چونبوک موتورز کره‌جنوبی در رده ۶۱ جهان با امتیاز ۱۴۵٫۵ قرار دارد و بهترین تیم قاره کهن محسوب می‌شود.

*رده‌بندی ۱۰ تیم برتر به شرح زیر است:

۱- بارسلونا اسپانیا، ۳۵۶ امتیاز

۲- یونیورسیداد شیلی، ۳۳۹ امتیاز

۳- رئال مادرید اسپانیا، ۲۹۵ امتیاز

۴- بایرن مونیخ آلمان، ۲۹۰ امتیاز

۵- اتلتیکو مادرید اسپانیا، ۲۸۰ امتیاز

۶- بوکاجونیورز آرژانتین، ۲۶۸ امتیاز

۷- چلسی انگلیس، ۲۶۶ امتیاز

۸- آسانسیون پاراگوئه، ۲۵۱٫۵ امتیاز

۹- کورینتیانس برزیل، ۲۴۰ امتیاز

۱۰- ولز سارسفیلد آرژانتین، ۲۳۷ امتیاز

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 22:25

عاشقانه ها

در این حالی که هستم ،چگونه در هوایی نفس بکشم که در کنارم نیستی؟
در این جایی که هستم ،چگونه بنشینم در این حال بی قراری ام …
دائم قدم میزنم ، پنجره را باز میکنم و به خیال تو خیره میشوم به آن دور دستها
در این حسرت سرد ، جز خیال بودنت همه چیز از سرم رفت …
چیزی که در دلم مانده ، تو هستی که مرا تا اوج دلتنگی ها میکشانی
میکشانی به جایی که نای بی قراری را هم ندارم…
چون دلتنگی از دلم بی قرارتر شده ، هنوز انتظار به سر نرسیده و دلم عاشق این انتظار شده
دیگر دردی ندارم که درون دلم نهفته شود ، مگر برایم جز نبودن تو درد دیگری هم در این دنیا است...؟

میخواهی بروی؟

خب برو...

انتظار مرا وحشتی نیست

شبهای بی قراری را هیچ وقت پایانی نخواهد بود

برو...

برای چه ایستاده ایی؟

به جان سپردن كدامین احساس لبخند میزنی؟

برو..

تردید نكن

نفس های آخر است

نترس برو...

احساسم اگر نمیرد ..بی شك ما بقی روزهای بودنش را بر روی صندلی چرخدار بی تفاوتی خواهد نشست

برو...

یك احساس فلج تهدیدی برای رفتنت نخواهد بود

پس راحت برو

مسافری در راه انتظارت را میكشد

طفلك چه میداند كه روحش سلاخی خواهد شد

برو...

فقط برو.....

روزهای بی توبودن
چه آسون از کنارم میگذرن
مثل یه غم تو روزهای بارونی پاییزی
مثل صدای خش خش برگها زیر پام
انگار تو اصلا نبودی
انگار یه خیال بود یه خواب

roz haye bi to boodan   AloneBoy.com  روزهای بی توبودن

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 15:48 ادامه »»

مصاحبه کامل فرهاد

فرهاد مجیدی از اینکه نام او را در ورزشگاه‌ آزادی فریاد زدند هم خوشحال است، هم ناراحت.
به گزارش آبیته دات کام به نقل از خبرآنلاین؛ با او درباره بازی استقلال با سایپا، پیشنهاد تیم‌ها به او و دیگر مسائل مربوط به خودش صحبت کردیم.
*بازی با سایپا را دیدی؟
بله، خوشحالم از این بابت که هواداران مرا دوست دارند. اینکه هواداران مرا تشویق کنند برایم خیلی ارزشمند است اما از یک طرف هم می‌ترسم.
*ترس؟ برای چه؟
می‌ترسم اسمم بشود چماق! نمی‌خواهم نامم برای بازیکنان استقلال سنگین شود. من دست تک‌تک هواداران استقلال را می‌بوسم. آنها مرا فرهاد مجیدی کردند. من هم به عشق آنها دوست داشتم فوتبالم را در استقلال تمام کنم. خیلی دوست داشتم برگردم اما نشد. می‌خواستم برای آخرین فصل هم برای استقلال بازی کنم. حالا که نشد نمی‌خواهم نامم تمرکز بازیکنان را به هم بزند. به عنوان کوچک هواداران استقلال از آنها تقاضا می‌کنم فقط استقلال را تشویق کنند. این بازیکنان را تشویق کنند. این بچه‌ها خیلی غیرت دارند که برای استقلال بازی می‌کنند. آنها بدون پول و برای عشق به استقلال کار می‌کنند و این خیلی ارزشمند است. باید هوای آنها را داشته باشیم.
*به هر حال هواداران می‌بینند تیم مشکل گلزنی دارد.
هواداران لطف دارند. امیدوارم این مشکل هم برطرف شود. من فقط یک نکته می‌گویم. فرهاد مجیدی مهم نیست. من انگشت کوچک بازیکنان بزرگ تاریخ استقلال هم نیستم. آنها آمدند و رفتند. چه چیز ماند؟ فقط استقلال و این هوادارانش. از هواداران می‌خواهم تیم را تشویق کنند.
*حالا به سپاهان می‌روی؟
نه.
*چرا؟ گفته می‌شد پیشنهادشان خیلی خوب بود و همه چیز تمام شده.
من بی‌نهایت از آقای رحیمی مدیر باشگاه سپاهان و کادر فنی این تیم تشکر می‌کنم. علاوه بر این باشگاه بزرگ باید از باشگاه‌های ملوان، راه‌آهن و ذوب‌آهن هم تشکر کنم. برخی از مربیان و مدیران شخصاً به من خیلی لطف داشتند. آقایان دایی، هدایتی، درودگر و کربکندی خیلی به من محبت کردند و پیشنهادهای بسیاری داده شد؛ اما من فکر می‌کنم هواداران استقلال دوست نداشته باشند مرا در ایران با پیراهن تیم دیگری ببینند. نمی‌خواهم آنها را دلشکسته کنم. پیشنهاد برخی تیم‌ها از نظر مالی واقعاً خوب بود اما همه چیز پول نیست. این هواداران در خیلی از بازی‌ها مرا مدیون خود کردند. من به آنها بدهکارم و باید کاری کنم که آنها دوست دارند. واقعیت این است که پیراهنی جز پیراهن استقلال به تن من نمی‌رود. تماشاگران ما همیشه معرفت داشته‌اند. انصاف نیست آنها را دلشکسته کنیم.
*وقتی این همه استقلال را دوست داری کاش به این تیم می‌رفتی.
یکی، دو جا خواندم که من برای استقلال شرط گذاشتم. همین جا می‌گویم هیچ وقت برای استقلال شرط نگذاشته‌ام. من فقط می‌گویم باشگاه من استقلال است. در آن به من یاد داده‌اند که به بزرگتر احترام بگذارم. امیرحسین صادقی با آن سابقه وقتی آمد بازوبند را به من داد، شعور و تربیت خودش را به رخ کشید وگرنه سابقه‌اش در استقلال خیلی بیشتر از من است. آقای قلعه‌نویی خودش خیلی به بزرگتر و کوچکتر اهمیت می‌دهد. من فقط گفتم در استقلال باید حرمت‌ها حفظ شود. این معنایش شرط گذاشتن نیست. برای من فرقی نمی‌کند که سرمربی تیم امیر قلعه‌نویی باشد یا پرویز مظلومی و صمد مرفاوی، برای من فرقی نمی‌کند مدیر استقلال واعظی‌آشتیانی باشد یا علی فتح‌ا…زاده. همه ما می‌آییم و می‌رویم. فقط استقلال و هوادارانش می‌‌مانند که باید قدرشان را دانست. برای من استقلال مهم است. با بردهایش خوشحال می‌شوم و با شکست‌هایش ناراحت که البته امیدوارم دیگر شکست این تیم را نبینم.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

عاششششششششششششششششششقتم فرهادهرجای دنیاکه میخوای باش.توی دنیایه دوووووووووووونه ای.

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 15:28

گزیده خبرها

سیدمهدی رحمتی:مجیدی ازشعاردادن هواداران خوشحال نمیشود.

رسولی نژاد:مجیدی گفت به هیچ وجه هواداران اوراتشویق نکنند.(طی تماسی که مجیدی بارسولی نژاد داشته)

فریدون زندی:ازاستقلال نمیروم.این تیم بزرگ خانه ی من است.

 

 

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 14:25

یادگاری

دوستای گلم برنامه ماه عسل رودیدین؟؟؟

اگرندیدین بگم این سیدعلی موسوی هستش که اومدتوی برنامه وگفت آرزوشه یکبار بازیکنان وکادرفنی استقلال روببینه.

من خودم واسه اینکه روحیش بهتربشه دعامیکنم وخداکنه خوب بشه.

سیدیادت باشه همیشه آبییییییییییییته.

وبگم قلعه نوی این برنامه رودیده وگفته اونابیارن سرتمرینات...شایدبهترین کارعمرش باشه

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 14:17

ناراحتی

                                                                                                             

 

 

توی آخرین روزثبت قراردادها مجیدی گفت به استقلال نمیادچون حاجی گفته بازوبندکاپیتانی واسه نکونام هستش

من عاششششششششششق فرهادم ولی بازم دلیل این پیچوندنش یه چیزدیگس.

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 18:1

خبببببببببببببببببببر

نکونام اومد استقلال.هورررررررررررررررررررررررررررررررررا

 

 

 

 

 

 

 

 

حالانوبت داداش فرهاده که بیاد

موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : محیا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, | ساعت : 12:5

آخرين مطالب ارسالي

اگر اف.ث سئول صعود کند،استقلال دیگر به تهران برنمی‌گردد
جشن تولد بچه غول وحمید بابازاده
مهدی رحمتی وپسرانش علی وعطا
جی لوئید ساموئل کنار کریستین رونالدو
ننه آبی؛ پیرزنی که عاشق استقلال است+عکس
444444444444444
اولین تمرین
ضدلنگی
حرف من
همسرجانواریو
عطارحمتی وعدد4
نکونام ولیلااوتادی
زن
همسران بازیکنان
فرهــــــاد مجیـــــدی مدرک درجه B یوفا را دریافت کرد!
عمادرضابه استقلال پیوست
فریبا:
استقلال با5غایب مقابل نفت
خبرروز
بازگشت مجیدی
گزارش تصویری
دروغه!!!!
غیراستقلالی
روزنامه
گزارش
هه هه هه
معیار
خب راست میگه دیگه اااااااه
مخصوص
خاطرات
تشکرازنوع قلعه نویی
مجبوری

درباره ما


سلام من محیاهستم یه استقلالی دوآتیشه که بابرد استقلال شاد میشم و باباختش ناراحت.من فرهادمجیدی و برهانی روخیلی دوست دارم ولی بازم همه بازیکنان استقلال باحالن.(من سه تاوبلاگ دیگه هم دارم که بااسم عشق آتشین و دلم گرفته ،فقط بازیگروخواننده لینک کردم)

نويسندگان


لينک دوستان

e s t e g h l a l
بزرگترین مرجع دانلود موبایل
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل سلام.اگراستقلالی هستی و از وبلاگم خوشت اومده لینکم کن بعدشم خودتالینک کن





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 85637
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


کد موس استقلال:تک کد